MITT LIV, MIN VÄRLD AV FAMILJ, VÄNNER, TRÄNING OCH ANNAT SOM GÖR MIN DAG

tisdag 16 juli 2013

Hamburgare

Denna goding är ju omöjlig att äta med händerna så det får bli bestick. Varför lastar man alltid på för mycket på burgaren?
Det är precis lika med tacos, ös på bara, sen att man ska få in det i munnen det är ju en annan femma :)

Nu är maten iallafall i magen. Samtliga killar i familjen ska gå över till grannen och bada i polen. Jag ska bege mig iväg och fixa mina naglar strax, sånt lyx får man unna sig på semestern :)
Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

Malin sa...

Nu var det länge sen det var en uppdatering ;-)
Jag vill gärna läsa lite om din tränig, vet ju att du tränar en hel del :-)

Elin I sa...

Nu börjar jag bli lite trött på denna hamburgare Ammi ;) Lagt bloggen på is..?