MITT LIV, MIN VÄRLD AV FAMILJ, VÄNNER, TRÄNING OCH ANNAT SOM GÖR MIN DAG

onsdag 12 juni 2013

Kvällens energiboost

Fick sällskap av Kevin för att medverka på Hitta formenrundan här i stan ikväll. 
Kevin spurtade ifrån mig redan i starten och jag kände mig trött nästan med detsamma. För att inte tala om hur kissenödig jag var redan på uppvärmningen :-) Fanns ingen tid för toabesök så jag joggade iväg då och efter ca tre km så tog jag rygg på en man som det stog Köpingskamraterna på t-shirten. Det är någon motionsgrupp har jag för mig. 
(Malin...du är lite involverad där va?)
Det var ett behagligt tempo att jogga i, och jag följde honom ända till mål. Stressade igenom målfållan där man fick goodiebag och halvsprang vidare till toan.....hann knappt sätta mig :-D 

Är hyfsat nöjd med mina 26 minuter...låren är halvdöda fortfarande efter cykelloppet :)

Nu blir det en dusch då

God natt
Skickat från min Samsung Mobil

1 kommentar:

Malin sa...

Ja köpingskamraterna är min träningsgrupp :-) de skötte sig igår, Agnes ( hennes pappa tränar oss och hon är med hon oxå ibland) kon tvåa och Joel trea :-)
Bra jobbat, 26 min är ju bra!
J