MITT LIV, MIN VÄRLD AV FAMILJ, VÄNNER, TRÄNING OCH ANNAT SOM GÖR MIN DAG

söndag 30 juni 2013

Krasslig

Ytterligare en helg har passerat.
I fredags var vi ut och åt god mat, jag och Dennis och tog en liten avstickare in på Bishop innan vi blev hämtade av vår skjuts.
Det var så skönt att bara få ta det lugnt och sitta ner och prata i lugn och ro.
Tyvärr har jag dragit på mig en dunderförkylning.
Kraxar som en jag vet ej vad och är helt tjock i näsan. Jättetrist
 
I går var det så dags för möhippa för Dennis ena syster och det uppskattades väldigt mycket som det verkar. En nöjd blivande brud.
Vi var här hemma på kvällen och de lämnade huset 23.50 ca, då gick jag på sparlåga kan jag säga.
Så det var skönt att få lägga huvudet på kudden.
Ingen i familjen var hemma så jag fick sova ostört hela natten ända tills Dennis ringde och väckte mig 10.15
Nåja, jag var upp vid åtta och startade diskmaskinen och gick på toa =)
Men sen somnade jag om.
 
Hela eftermiddagen har jag legat i solstolen och längtat efter min familj och undrar när de skulle komma hem.
Men jag har verkligen fått vila med min förkylning och det uppskattar jag.
Inte ett finger har jag lyft idag, så jäkla skönt
 
Ny jobbvecka väntar nu innan det är dags att gå på en veckas semester till att börja med. Samt att Viggo fyller på fredag, stora killen blir två år ♥
Min lilla bäääbiiiss
 
Kram och god natt ♥


Inga kommentarer: