MITT LIV, MIN VÄRLD AV FAMILJ, VÄNNER, TRÄNING OCH ANNAT SOM GÖR MIN DAG

tisdag 28 maj 2013

Bloggpaus

Hej
 
Nu har jag haft en lång bloggpaus som ni märkt.
Sol och värme gör att vi vistas mer utomhus än inne här hemma så efter jobb och förskola så räcker inte riktigt tiden till
Men jag kör på igen och ser om jag kan hitta några vardagsglimtar att dela med mig av.
Om ni vill läsa =) Vet inte hur det är på den fronten men några små följare har jag nog som kikar in
=)
 
Så vad gör vi, förutom att njuta av bra väder.
Jo det blir en hel del jobb, har börjat jobba heltid nu efter sista föräldraledigheten.
Det känns väldigt bra på det viset framförallt att jag hinner med det jag ska göra på jobbet innan jag går hem för dagen =)
 
Mycket tid utomhus i trädgården och det är ju så fint nu när syrenen blommar och hela gräsmattan är alldeles grön.
 
Lägg därtill att gräsmattan är nyklippt och trimmad runt alla gräskanter.
Barn som springer runt på baksidan och tjoar
Älskar denna årstid, välkommen sommar!
 
I helgen ska vi få njuta av huvudstaden tillsammans med Rickard och Annica.
Överraskningsmiddag både fredag och lördag, shopping och lite gymträning har vi planer på
Även lite geocaching....tror jag....
 
Det ska bli jätteskönt att komma iväg och bara få göra vad vi vill.
Utan akuta kisspauser, matkrig och tjöt.
Men jag gissar på att vi kommer längta ihjäl oss både jag och Dennis efter våra små huliganer ♥
 
I ett senare inlägg ska jag berätta vad som händer nästa helg alltså den 8:e juni =)
 
På återseende
 
Ammi
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet vad som händer 8 juni, Marco fyller år! Hi hi =)

Visst är det en underbar årstid, min favvo! Klart man ska vara ute o njuta så mycket det går, det går ju så fort. Våra kids passade på att bada i helgen, bara 18 grader i vattnet! Brrr...

Må så gott!

Kram Olsonen