MITT LIV, MIN VÄRLD AV FAMILJ, VÄNNER, TRÄNING OCH ANNAT SOM GÖR MIN DAG

fredag 5 april 2013

Tidsbrist

Ja men hejsan!
Blogginläggen haglar ju inte in här direkt ;)
All ledig tid går åt att träna, äta, leka och alla övriga hushållsysslor
Inte ens teven har varit påslagen på hela veckan.
 
Ikväll hade jag en stund över och tänkte att jag skulle unna mig något som var jättelänge sedan jag gjorde,
nämligen att sola solarium.
Väl på plats så hittade jag inte in och jag vågade inte gå in till "receptionen" och fråga när jag var helt osminkad
Haha larvigt va =) =)
Vet ju att man ska undvika att sola solarium, men jag tänker att man kan får göra det med måtta och sunt förnuft. Känna efter vad kroppen säger och ger för signaler
På denna sida kan man läsa mer om solning:
 
Nåja
Så jag åkte hem och nu ska jag försöka mig på att redigera lite bilder istället som jag lovat en vän.
 
Ha en trevlig fredag allesammans!
Kram

Update:
Måste bara få skriva av mig en sak som jag glömde skriva till i inlägget.
Har klarat mig HELT utan socker sedan i måndags och jag är stolt över mig själv!
Påskhelgens sockerfrosseri fick mig nästan att kräkas så nu mår jag mycket bättre,
Ville bara tillägga det ;)

Inga kommentarer: